Kto się nie szkoli, ten przegrywa – Warto być Ekspertem Biznesu

W trakcie swoich szkoleń, w wielu moich publikacjach zwracam przedsiębiorcom uwagę na jedną ważną kwestię. Nie ma sensu zastanawiać się czy nadeszła era technologii i jakie zmiany w strategii biznesowej może spowodować. Technologia jest już obecna w każdej branży i nieodwracalnie zmienia strategię działania na multimedialnym rynku. Rynku definiowanym jako digital. Innowacyjnym, digitalowym podejściem musi wykazać się branża hotelarska, firma przemysłowa, firma farmaceutyczna, sektor edukacyjny, branża budowlana, przedsiębiorstwa administracji publicznej

Rynek digital jest do ogarnięcia. To prawda, zmienia totalnie podejście do sposobu prowadzenia biznesu, sposobu dystrybucji produktów i usług, kanały promocji i budowania zasięgu w kanałach internetowych. Digital to innowacyjne dotarcie, wykorzystywanie nowych narzędzi, takich jak: social media, marketing automation, analityka internetowa, przetwarzanie danych analitycznych do generowania leadów sprzedażowych. Tego naprawdę można, a w zasadzie – trzeba się nauczyć. W dobie mega konkurencji i dotarcia za pośrednictwem sieci www do każdego miejsca na świecie – firma musi działać innowacyjnie, nowocześnie, w sposób praktyczny i rozwojowy. Pracownicy muszą być ekspertami w swoich dziedzinach.

Pomocne w poznaniu nowych narzędzi, innowacyjnej strategii, kanałów digital są szkolenia. Najlepiej w formie warsztatowej, połączone z ćwiczeniami. Prowadzone przez ekspertów, praktyków rynkowych, przedsiębiorców, którzy mają doświadczenie w praktycznych projektach biznesowych. Szkolenia to inwestycja w kapitał ludzki, najważniejsze co firma posiada. Człowiek mający potrzebę ciągłego rozwoju i zdobywania nowoczesnej wiedzy, to najbardziej efektywny pracownik w firmie. Szkolenia biznesowe pozwalają uczestnikom zdobywać nowe kompetencje, utrwalać je w trakcie praktycznych ćwiczeń i warsztatów.

Z przyjemnością porozmawiam i doradzę jakie szkolenia warto zrealizować w Waszej firmie. Jestem ekspertem. Współpracuję także z grupą ekspertów, mamy doświadczenie w diagnozie i analizie realnych potrzeb edukacyjnych. Jestem przekonany co do wartości, którą posiadam, proponuję więc realizację 2-godzinnego szkolenia w modelu nieodpłatnym. W momencie zadowolenia i pełnej satysfakcji, porozmawiamy o współpracy.

Zapraszam do krótkiej analizy: trendy rynkowe, przykładowa tematyka szkoleniowa z obszaru digital, marketing i sprzedaż online, korzyści wynikające z podnoszenia kwalifikacji. Zajrzyj tutaj: Szkolenia SMART 2016

Dariusz Adamczyk

Dodaj komentarz